logo 2022 t 123
אירועי שיווק וקידום מכירות

הפקת אירועי שיווק, קידום מכירות

שיווק חוויתי וקידום מכירות

עולמנו מוצף כמעט בכל רגע בפרסומת חדשה. גם אם איננו צופים בקביעות בטלוויזיה או מאזינים לרדיו במהלך שעות רבות – הפרסומות הפכו חלק נכבד מחיינו. כשהתחרות בשוק רק הולכת ומתעצמת ומפרסמים רבים דוחקים בנו לרכוש את מוצריהם ומותגיהם הרבים – בסופו של דבר, אנו הצרכנים, נזכור את הפרסומות שהצליחו לדבר אל ליבנו יותר מאחרות. אחת האסטרטגיות הנפוצות בקרב חברות וארגונים לפנות אל קהל היעד שלהם היא באמצעות אירועי קידום מכירות.

אירועי קידום מכירות הן הזדמנות מצוינת להתקרב אל קהל היעד ולבוא עמו במגע, לחשוף במלוא הפאר והגאווה את השירותים שהחברה מציעה, להדגיש את הייחודיות שלהם ולמתג את מוצריה החברה באופן שיהיה אטרקטיבי ביותר ויגדיל את נתח השוק והרווחים. מסיבה זו בדיוק אירועי קידום מכירות וקידום מותגים הינם אירועים שיש להשקיע בהם זמן, מחשבה והרבה יצירתיות על מנת להביא את תפארתה של החברה לקדמת הבמה.

אירועי קידום מכירות ומותגים אפקטיביים צריכים לספק ללקוחות חוויה בלתי נשכחת ומענגת. קידום מכירות עוסק ראשית כל בתדמית החברה, כאשר המותגים והמוצרים המפורסמים ומקודמים הם למעשה האמצעי של החברה למצב עצמה בשוק המכירות האכזרי. אירועי קידום צריכים להתמקד במטרה למשוך אליהם קהל פוטנציאלי רב ככל הניתן.

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173