logo 2022 t 123
modcon

אירוע 40 שנה למודקון

חברת מודקון הינה חברה שהוקמה בשנת 1972, ומאז ועד היום הפכה לספקית בינלאומית של אנלייזרים תהליכיים, פתרונות לתעשיית הנפט, הביוטכנולוגיה, בקרה סביבתית ועוד. לכבוד חגיגות 40 שנה לקיומה, גייסה חברת מודקון את חברת פינוק הפקות אירועים להפקה של אירוע המתאים למאורע חשוב כל כך.
חברת פינוק הפקות אירועים קיימה 3 אירועים לחגיגות ה-40 שנה לחברת מודקון:
1. אירוע בית פתוח שהתקיים בין השעות 9:00 - 17:00 במשרדי החברות מודקון ומודוטק.
2. אירוע ערב שהתקיים בקיסריה, ואשר כלל חוויה קולינרית איכותיות ומיוחדת עם קייטרינג אמברוזיה של השף הנודע מוטי צרפתי.
3. יום טיול ללקוחות ולאורחי VIP מחו"ל.

ההפקה של האירועים הללו היתה צפופה מאוד - הבית הפתוח ואירוע הערב התקיימו באותו היום, והטיול יום לאחר מכן, אך למרות זאת חברת פינוק הפקות אירועים הצליחה לבצע הפקה יוצאת דופן ולבנות את לוחות הזמנים בצורה מסודרת ונכונה, כך שכולם יכלו ליהנות מהאירועים השונים בצורה הטובה ביותר ולחגוג את המאורע החשוב באופן ייחודי ובלתי נשכח.
 
   
   


הפקת האירוע
 
ההפקה שבוצעה לצורך חגיגות 40 שנה למודקון כללה:
● עיצוב המשרדים והתאמתם לאירוע "בית פתוח" שהוקם ופורק באותו היום, וזאת כדי לא לעצור את העבודה השוטפת. עד למועד אירוע הערב (שהתקיים עוד באותו הערב), המשרדים כבר הוחזרו למצבם המקורי – ללא הפרעה לאירוע.
● דאגה לכך שבמשך כל זמן האירוע שהתקיים במשרדים, העובדים יוכלו להמשיך את פעילותם ולהעניק ללקוחות ולספקים השונים שירות איכותי ומהיר ללא כל הפרעה.
● הפתעה למייסד החברה, אשר כיום הינו כבר כבן שמונים שנה, על ידי משפחתו אשר עלתה לנאמבר יחד עם להקת טררם ויצרה רגשים אישיים ומרגשים שכל משתתפי אירוע הערב לא ישכחו למשך זמן רב.

● הטיול נבנה תוך שילוב של חוויות יחד עם אפשרויות לחזק קשרים והיכרויות ולהעניק לכל אחד מהמשתתפים יחס אישי על ידי בעלי השפעה ותפקיד בכיר בחברה.
כמובן, אלו רק פרטים קטנים שנראו לעין, אך מאחורי הקלעים ביצעה חברת פינוק הפקות אירועים עוד עבודה רבה מאוד – עבודה אינטנסיבית שהפכה את האירוע למוצלח ולמדובר כל כך.

עבודה צמודה עם מארגני האירוע

חברת פינוק הפקות אירועים הינה חברת הפקות אירועים אשר אינה קובעת עבורכם או מקבלת החלטות במקומכם, אלא עובדת יחד אתכם בכדי לבנות את האירוע בצורה הנכונה ביותר
ובהתאם לצרכים שלכם ולרצונותיכם האישיים. הצוות של חברת פינוק הפקות אירועים עבד באופן צמוד עם מארגני האירוע של חברת מודקון ועם בעלי תפקידים בכירים בחברה, בכדי ליצור אירוע אשר לא רק יפאר את החברה ואת ההישגים אליהם היא הגיעה, אלא גם יתאים לצרכים של מארגני האירוע – הלקוחות, כמו גם לחזון של בעלי החברה. כך, האירוע שיקף את החברה בצורה הטובה ביותר וכולם היו מרוצים ממנו – ללא כל בעיה.
אם גם אתם עומדים לחגוג אירוע חשוב בחברה שלכם, פנו עוד היום אל חברת פינוק הפקות אירועים שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח!

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173