logo 2022 t 123

השכרת ציוד הגברה לאירועים בתנאי שטח משתנים

אירוע בתנאי שטח משתנים, בין אם מדובר ביום כיף לעובדים, בהשתלמות בנושא מסוים או באירוע חברה אחר, מצריך התייחסות לפרמטרים שונים על מנת להבטיח מענה מתאים ופתרון באיכות גבוהה. ישנן כיום לא מעט חברות המציעות שירותי השכרת ציוד הגברה לאירועים, המיועד במיוחד לתנאי שטח משתנים, תנאי שטח שבחלקם עשויים להיות מאתגרים מאד. מה חשוב לבדוק מולן לפני שמבצעים את ההזמנה ומה כדאי לקחת בחשבון? הנה התשובה:

עוצמת הסאונד

– כשמדובר באירועים המתקיימים בחלל סגור, כמו באולם אירועים למשל, על ציוד ההגברה להיות אמין ואיכותי מספיק כדי להפיק את עוצמת המוסיקה הנדרשת למקומות סגורים. כשמדובר באירועים המתקיימים בשטחים פתוחים, על ציוד ההגברה להיות עוצמתי מספיק ולהתגבר בהצלחה רבה על מגבלות השטח, מעבר להיותו אמין ואיכותי. אירועים בשטחים פתוחים, כמו ביער, בפארק, על חוף הים או בכל מקום פתוח בטבע, מצריכים התמודדות עם תנאים לא קלים: רוחות שנושבות בכיוון הנגדי, מבנים שניצבים ממש במרכז השטח בו מתקיים האירוע ומחזירים את הסאונד ואפילו עצים. מערכת הגברה עוצמתית תוכל להתמודד עם כל התנאים האלה בהצלחה ולהפיק את הסאונד הנדרש לאירוע.

ניסיונה של החברה בתחום

– מכיוון שמדובר באירועים בתנאי שטח משתנים, שבחלקם מאתגרים, על החברה שמציעה את שירותי השכרת ציוד ההגברה להיות מנוסה בתחום. עליה להכיר היטב את כל האתגרים העומדים בפני מי שמתכנן אירוע בחללים סגורים או אירוע בשטחים פתוחים – בטבע, ולספק מענה מתאים שישרת אותו כהלכה. לכן, לפני שפונים אל החברה עצמה, מומלץ לבדוק מולה לאילו אירועים היא סיפקה את ציוד ההגברה: האם היו אלה אירועים בחללים סגורים כמו אולמות, אירועים בטבע או אירועים שהתקיימו בבניינים בעלי מספר חללים משתנים?

סוג הציוד

– מכיוון שלכל מרחב או חלל ישנם תנאים שונים, חשוב שציוד ההגברה שיוצע על ידי החברה יתאים למקום עצמו. למשל, במקומות פתוחים וגדולים, חשוב שיוצע גם מגבר איכותי. לעיתים יידרשו מספר מגברים לאותו האירוע וגם רמקולים איכותיים במיוחד. כדאי לבדוק מול החברה שמציעה את השירות איזה ציוד מוצע על ידה, ולוודא שהוא אכן מתאים לאופי האירוע שאותו רוצים לקיים, וכמובן – גם למרחב שבו הוא מתוכנן להיערך.

העלויות

– שירותי השכרת ציוד הגברה לאירועים מוצעים כיום בטווח רחב מאד של מחירים. ככל שנדרש ציוד איכותי ורב יותר, המחיר יהיה גבוה יותר. מומלץ להגדיר מראש את התקציב שיוקדש לטובת יום הכיף לעובדים, ולחפש בהתאם את המענה המתאים. כדאי גם לערוך סקר שוק, להשוות בין מספר אפשרויות שונות ולבדוק איזו מהן עונה על הצרכים הקיימים וגם על התקציב עצמו. אסור להתפשר על האיכות, גם אם הדבר כרוך בהוצאה כספית גבוהה יותר מהמתוכנן. כך תוכלו ליהנות מאירוע נהדר, ובעיקר – מסאונד איכותי.

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173