logo 2022 t 123

טיפים להפקת תערוכות בלתי נשכחות

בין אם מדובר בתערוכה אמנותית, עסקית או שיווקית, תהליך הפקה איכותי הוא זה שיקבע אם יהיה זה עוד מיצג אחד מני רבים או אירוע מרשים, מקורי ובלתי נשכח. כיצד לתרום לכך שהאירוע שלכם יוצב בראש לוח תערוכות בתל אביב, ויותיר רושם בל יימחה? לפניכם 5 טיפים מובילים להפקת תערוכות גדולות מהחיים, שעוד רבות ידובר בהן.

הקדימו להירשם

לוח תערוכות בתל אביב, ואפילו במקומות מרכזיים פחות, נוטה מטבעו להתמלא מהר. לפיכך, גם אם אין לכם עדיין תכנית סדורה לגבי תוכן התערוכה שתקימו, מומלץ להקדים ולהירשם מראש על מנת להבטיח לעצמכם שטח מספק וראוי באירוע ותאריך שיתאים לצרכים שלכם. במקרים רבים, הרשמה מוקדמת עשויה גם להיות משתלמת יותר מבחינת עלויות, וכדאי לכם לשאול אם ישנן הנחות על רישום מוקדם. בעת ההרשמה רצוי לבדוק את המיקום האולטימטיבי עבורכם, תוך התחשבות במרכזיותו, ואם מדובר בדוכן או בביתן שתפיקו בתערוכה גדולה לצד מציגים אחרים – רצוי לברר גם את אופני זרימת הקהל במרחב האירוע.

אפיינו צרכים, מטרות ויעדים

 אחד התנאים הבסיסיים להפקת תערוכה מוצלחת הוא אפיון נכון ומדויק של מטרתה, יעדיה והצרכים עליהם היא אמורה לענות מבחינה עסקית. שאלו את עצמכם האם התערוכה אמורה להגדיל מכירות בחברה שלכם, והאם היא ממוקדת בחשיפתו של מוצר חדש או ביצירת תדמית משודרגת. בהתאם לאפיון ניתן יהיה לבנות בצורה נכונה את הקונספט.

תכננו בקפידה את הפרטים הטכניים ואת משאבי האנוש

תערוכה מוצלחת ובלתי נשכחת מתחילה בהתאמה קפדנית של מכלול הפרטים הטכניים, כמו היקף התערוכה, הקו העיצובי הדומיננטי וקיומם של עזרים נוספים במידת הצורך, דוגמת חדר ישיבות. לא פחות ואף יותר חשובה מכך ההיערכות הנכונה בכל הנוגע לכוח האדם המוקצה לתערוכה. האם אתם זקוקים לאנשי מכירות שייטלו חלק בתערוכה, ואם כן – כמה? האם נדרשת נוכחותם של מומחים מטעמכם, ובמי רצוי לבחור לשם כך? אלו הן שאלות שמוטב לענות עליהן מבעוד מועד כדי למצב את האירוע שלכם במקום גבוה במסגרת לוח תערוכות בתל אביב או בכל עיר מרכזית אחרת בה תציגו.

בצעו הגדרה והתנהלות מושכלת בגזרת התקציב

בניתם אפיון מפורט ומחושב? מצוין. כעת עליכם לתכנן את תקציב התערוכה על פיו. אין להתעלם מכך שכל סעיף וסעיף באפיון מצריך תקצוב ואף סקר שוק לבירור מחירים עדכניים, החל מבניית ביתני התערוכה שלכם והמבנים שנכללים בה, דרך כוח האדם הנדרש לתפעולה ואף מימונן של הכשרות מתאימות והנחייה נדרשת לנציגי המכירות במידת הצורך, ועד שינוע ציוד והכנת עזרי הדמיה וקידום מכירות.

צרו עזרי הדמיה מקוריים ואמצעי קידום מכירות אפקטיביים

 מעוניינים להותיר רושם עמוק ועוצמתי על מבקרי התערוכה? מוטב שתחשבו על עזרי הדמיה מקוריים ויוצאי דופן, לצד אמצעים אפקטיביים לקידום המכירות שלכם. סרטוני תדמית מקצועיים ומושקעים, הדפסת קטלוגים באיכות גבוהה, תצוגה בולטת ואסתטית של מוצרים והצבה נכונה של כלל המוצגים במרחב, רצוי באופן מקורי ותוך חשיבה מחוץ לקופסה, הם הכרחיים.  

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173