logo 2022 t 123

יום גיבוש לעובדים בצפון

העובדים מבלים במקום העבודה שלהם כשליש מחייהם ומחצית משעות הערות. סביבת עבודה חיובית מפרה את העובדים ומובילה לתוצאות טובות יותר. למעשה, יצירת אווירה טובה חשובה לעובדים לא פחות מאשר עלייה במשכורת והיא יכולה להוביל לשמירה על העובדים לטווח הארוך, לשביעות רצון ולפוריות בעבודה.

יום גיבוש לעובדים מעודד עבודה טובה יותר

יום גיבוש לעובדים מעודד קרבה בין העובדים, הוא יוצר חברויות ומוביל לעבודת צוות יעילה ופורייה. כל אלו הם ערכים חשובים הנדרשים בכל מקום עבודה. היום עצמו הוא יום חווייתי שיכולות לעלות בו תחושות שונות והוא מלא גם בצחוק ובעניין. העובדים אינם מגיעים על מנת "לטפל" בבעיות בעבודה אלא באים לשנות אווירה, לחוות חוויה, ליצור זיכרון מיוחד ולחזור למחרת לעבודה עם מצב רוח טוב, עם אנרגיה גבוהה, עם יכולת עבודה בצוות שנרכשה במהלך היום וחשוב לא פחות, בידיעה כי מקום העבודה דואג להם.

זה הזמן לצאת לצפון

אחת ההחלטות שאתם תצטרכו לקבל בחברה היא לאיזה אזור בארץ תרצו לצאת. בין אם החברה שלכם נמצאת בצפון ובין אם לא, תוכלו למצוא כי צפון הארץ, על נופיו הקסומים, הוא מקום מושלם לשינוי האווירה וליום גיבוש מוצלח. כבר מן הרגע בו תקבעו כי הצפון הוא היעד שלכם, תעבירו לעובדים את המסר כי אתם מתכננים עבורם חוויה שונה (אולי אפילו הגעה למקום שהם עוד לא ביקרו בו) ותובילו אותם לאזור מנותק לחלוטין מהעבודה ומהיום יום שלהם.

מדוע כדאי לפנות לעזרה של חברה מקצועית לתכנון יום הגיבוש?

תכנון יום גיבוש בצפון ידרוש מכם לא רק קבלת החלטה לצאת משגרת העבודה, אלא גם תיאום בין הפרטים השונים וקבלת החלטות שונות. במקום לקחת על עצמכם את כל אלו ולעשות זאת על חשבון שעות העבודה, תוכלו לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום, שתביא את הניסיון המקצועי שלה ותדאג לכל הפרטים. המטרה של החברה היא לארגן לכל מקום עבודה את הפעילויות המושלמות עבורו, בלי לבזבז זמן ותוך דאגה לפרטים הקטנים והגדולים של היום החשוב.

תנו למקצוענים לארגן עבורכם גיבוש מושלם


חברת פינוק היא חברת הפקות אירועים בעלת ניסיון רב בתחום ימי גיבוש לעובדים. החברה מציבה אתכם ואת הצרכים שלכם במרכז. היא תשמח לשמוע מה אתם מחפשים, אם ישנן בעיות בין העובדים ועם איזו חוויה תרצו שיצאו מיום הגיבוש. לאחר מכן תתכנן ותארגן לפרטי פרטים את היום, כך שעד ליום הגיבוש עצמו אתם תוכלו להתרכז בעבודה בלי כל הפרעה.


צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173