logo 2022 t 123

יום כיף בטבע

יום כיף לעובדים הוא יום חשוב מאד. הוא יוצר גיבוש בצוות, תורם להיכרות ומעודד עבודה משותפת יעילה וטובה הרבה אחרי שיום הכיף נגמר. יום כיף מראה לעובדים שהמקום מעריך אותם. הוא משנה את האווירה במקום, ולכן חשוב לתכנן אותו כראוי ולדאוג להגיע עם הציוד המתאים.

לצאת לטבע

רעיון נפלא ליעד שכדאי לצאת אליו ליום כיף הוא חיק הטבע. אפשר לצאת למקום שאינו מרוחק מהעבודה או לבחור דווקא לשנות את האווירה ואת הנוף ולנסוע רחוק יותר. יש להביא את הציוד המתאים וחשוב לתכנן מספר דברים מראש, כמו מיקום יום הכיף והפעילות שתתבצע במקום. חיק הטבע יכול להיות מקום נפלא לבלות בו ואפשר לשלב בין פעילות לבין מנוחה וארוחה משותפת.

חשיבות הפעילות במהלך יום כיף

לצאת עם העובדים החוצה לאזור אחר ומרענן הוא רעיון נפלא אשר מיושם בחברות גדולות, בעסקים קטנים ובצוותים העובדים במשותף. תמיד חשוב לתכנן את היום כאשר את הפעילות תוכלו לנהל בעצמכם או להיעזר בחברה המתמחה בתחום. החברה תסביר לכם בפירוט מול מה אתם עומדים ותדאג לפעילות. לאחר הפעילות תוכלו להישאר בטבע, ולשם כך כדאי להביא ציוד מתאים שיהפוך את יום הכיף למיוחד במינו.

ציוד מחנאות שכדאי להביא ליום כיף בטבע

בהתאם לאזור שאתם מתכננים להגיע אליו ולסוג הפעילות שהעובדים ישתתפו בה, עליכם לחשוב איזה ציוד מחנאות ושטח כדאי להביא ליום כיף בטבע. אם אתם מתכננים להגיע אל אזור הים, שלל מתקנים כמו כפפות משחק, משחקי מים, אבובים, צלחת מעופפת ועוד יהיו מושלמים ויאפשרו לעוברים ליהנות ולשחק יחדיו.

אם אתם מתכננים לצאת אל אזור מיוער ולעבור פעילות במקום, בסיום בוודאי תרצו להשאיר זמן לבילוי חופשי ותוכלו להביא אתכם משחקים כמו ג'נגה ענק, לוח קליעה למטרה ואחרים. חשוב לזכור כי ייתכן שתרצו לשמור על עצמכם בצל, ולכן יש להביא פתרונות מתאימים לכך.

גאדג'טים המתאימים ליום כיף בחוץ

אם אתם אחראים על הוצאת העובדים ליום כיף בטבע, אתם צריכים לחשוב על כל הפרטים ולא רק המקום שבו תשהו ותבלו. ישנם שלל גאדג'טים שכדאי להכיר ולהביא, ויהפכו את הבילוי של כולם לנעים יותר.

  • אולר רב שימושי – תמיד כדאי שיהיה באזור לפחות אולר אחד. אולר שכזה יכול לפתוח קופסאות שימורים, לחתוך חבלים, לפתוח בקבוקים ועוד. לא תאמינו כמה הוא נחוץ עד שתזדקקו לאחד.
  • צמיד נגד יתושים – צמיד זה הוא חובה לכל מי שיוצא ליום כיף בטבע. כל אחד צריך ללכת איתו וכך למנוע עקיצות מעיקות אשר משאירות זיכרון מגרד ולא נעים מיום שיכול להיות נפלא.
  • משקפת – כל מי שיוצא החוצה יכול למצוא את עצמו בשלב מסוים מצטער על כך שאין לו משקפת לראות היטב את הנוף המרוחק או את הציפורים שהפתיעו בביקור נודד. אין כל סיבה לפספס את כל אלה, וכדאי בהחלט לצאת ליום כיף עם משקפת.

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173