logo 2022 t 123

יום כיף בספא לחברות

העובדים בחברה שלכם הם המנוע שגורם לכל העבודה להתבצע כנדרש, וזה הזמן להראות להם שאכפת לכם מהם. יום כיף בספא יהיה הדרך המושלמת להביע הערכה, לאפשר להם להירגע מהשגרה הלוחצת וליצור אווירה נינוחה במקום העבודה.

הזדמנות להגיד לעובדים שאתם חושבים עליהם

יום כיף בספא לחברות הוא ההזדמנות של החברה להגיד לעובדים שהם מוערכים ושטובתם חשובה להנהלת החברה. הפינוק אינו דבר מובן מאליו והוא משנה את האווירה בחברה. עובדים שמרגישים מוערכים ושיודעים שהחברה דואגת להם יוצאים מיום כזה מרוצים במיוחד, ובסופו של יום הדבר ניכר גם בעבודה, ביחסים בין האנשים ובין המנהלים ובתפוקה המשופרת.

יום כיף מושלם בספא

הספא הוא מקום מושלם להירגע ולשנות בו את האווירה היום יומית. התחושה במקום, הטיפולים והפינוק, כל אלו מאפשרים לעובדים לצאת מהשגרה, להיפתח זה לזה ולהעריך את מקום העבודה שארגן עבורם יום שכזה. חברות רבות מבינות כי העובדים הם הנכס היקר ביותר שלהם וכי חשוב להשקיע בהם ולהעביר להם את המסר כי תרומתם נראית לעין. כאן חשוב לציין כי לא כל ספא ערוך ומוכן לקבל חברות וארגונים, ולכן יש להגיע רק למקום בעל ניסיון בתחום וראש גדול, המעסיק מטפלים מעולים. גם אם אינכם יודעים איזה מקום יוכל לתת לכם שירות ואין לכם זמן לארגן יום כיף שכזה, אין צורך לדאוג: חברתנו תתכנן עבורכם את יום הכיף המושלם ותוציא אותו לפועל.

מה כולל יום כיף בספא לחברות?

·         ארוחת בוקר מפנקת – יום הכיף בספא יכול להתחיל בארוחת בוקר מפנקת. העובדים ישבו לאכול יחדיו וזו תהיה הזדמנות לבלות יחדיו, לשוחח ולהתחיל את היום בכיף.

·         טיפול פרטני – כל עובד יוכל לקבל עיסוי האורך בין חצי שעה לשעה. הספא ייבחר עבורכם בהתאם למקצוענות המטפלים כשהמטרה היא שהעובדים יצאו מיום הכיף כשהם רעננים ולאחר שצברו כוחות מחודשים.

·         סדנאות למעוניינים בכך – לחברות המעוניינות בכך ישנה אפשרות לשלב ביום הכיף בספא סדנא להשלמת החוויה ולחיבור בין העובדים.

תנו לנו ליצור עבורכם יום כיף מושלם

חברת פינוק הפקות מתמחה בתכנון אירועים וימי כיף וימי גיבוש לחברות. כדי ליצור יום כיף מושלם החברה תעמיד לרשותכם שירות צמוד ותמיכה מלאה מרגע ההחלטה להוציא את העובדים ובמשך היום עצמו. המטרה של החברה היא להפוך את יום הכיף שלכם למושלם, עבורכם ועבור העובדים שלכם. לשם כך היא תתאם עבורכם את כל הפרטים ואתם לא תצטרכו לדאוג לדבר מעבר ליצירת הקשר הראשוני.

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173