logo 2022 t 123

כיבוד ביום כיף – אפשרויות וטיפים

כאשר מארגנים יום כיף, אחת המשימות החשובות ביותר היא לדאוג שכולם יהיו מרוצים מהאוכל המוגש. בין אם האירוע הוא בקנה מידה מצומצם כגון הצוות שלכם, או שמתוכנן לקבוצה גדולה יותר כגון פלוגת המילואים, המחלקה שלכם בעבודה, או אפילו אם מדובר בסתם יום כיף עם כל החברים מהתיכון, כולנו יודעים שאוכל ושתיה יהוו אחד החלקים המרכזיים באירוע. כדי לדאוג שאף אורח לא ייצא רעב, רצוי לסקור את האפשרויות העומדות לרשותנו בעת בחירת התפריט.  

טיפים כיבוד ימי גיבושכדאי לשים לב כי לעובדה שבשנים האחרונות קיימת מודעות וחשיבות רבה לאנשים אשר מציבים מגבלות מסוימות בנוגע לנושא המזון, ורצוי לבדוק מראש עם כל המשתתפים האם יש להם בקשות או דרישות מיוחדות – לדוגמא טבעונים או צמחוניים, בעלי אלרגיה לגלוטן או רגישות ללקטוז.

בכתבה הבאה תוכלו לסקור כמה אפשרויות שונות עבור כיבוד ואוכל בזמן יום הכיף, אשר יתרום רבות להנאה במהלך היום החגיגי.


הזמנת כיבוד ליום כיף  

כיבוד קל תמיד מתקבל עם חיוך על כולם. עוגיות, מאפים ושתייה קלה יכולים למצוא את הדרך לליבו של כל אחד. גם אפשרות של חטיפים מתוקים יכולה להיות טובה, במיוחד לאירועים משפחתיים ומרובי ילדים. כיבוד קל ליום כיף היא אפשרות פשוטה, נוחה וגם לא יקרה במיוחד. מתאימה בהחלט לפעילויות של 3 עד 4 שעות. עם זאת, היום קיימת מגמה של אוכל "בריא" יותר, ויש לבחון מי המשתתפים באירוע  והאם הכיבוד יתאים להם.


הזמנת כריכים ליום כיף  
מדובר באפשרות סולידית ופופולארית למדי אשר יכולה להתאים לכולם. הזמנה של כריכים מאפשרת לכם לדאוג גם לתזונה בריאה יותר וגם למבחר משתנה של אפשרויות משביעות.  ניתן לארגן מספר סוגים שונים של כריכים ולאפשר לכל אחד לבחור את הכריך שלו. רצוי להזמין כריכים לאירועים שלא נמשכים מספר רב של שעות, ויש לשקול את סוגי הכריכים המוזמנים ותנאי האחזקה שלהם במהלך היום כדי שלא יתקלקלו.


הזמנת קייטרינג ליום כיף  
ללא ספק האפשרות הכי מושכת ואטרקטיבית שנמצאת בסל האופציות. חברות הקייטרינג יכולות לספק ארוחה מזינה עם מספר אפשרויות טובות שיתאימו לכל אחד מהאורחים, לבקש בקשות מיוחדות וליהנות משלל אפשרויות מגוונות. הזמנת קייטרינג ליום כיף בעצם מעבירה את העבודה הקשה ממארגן האירוע  לבעלי מקצוע שזו מומחיותם.  חשוב לציין שכאשר מזמינים קייטרינג התמחור הוא לפי מנה, ולכן כדאי לדעת במדויק ככל הניתן כמה משתתפים יגיעו ליום הכיף. יש אפשרות לאסוף את האוכל בצורה עצמאית, ואם לא כדאי לשאול מראש על עלויות המשלוח.


בסופו של דבר - זה לא באמת מסובך לארגן את יום הכיף בצורה יעילה וטעימה. כלל החברים יודו על העבודה הקשה, אך יש לשים לב, כי במקרה והאוכל לא יהיה טעים או מתאים לכולם, זה עלול להשליך על החוויה הכוללת. בתיאבון ☺

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173