logo 2022 t 123

אטרקציות לבלות עם ילדים ביום כיף חיפאי

חיפה היא עיר נפלאה לבילוי משפחתי. אם אתם מגיעים אליה, תשמחו לשמוע שיש בה מספר רחב מאד של אטרקציות המתאימות לבני כל הגילאים. כתוצאה מכך, חובת הבחירה היא עליכם, כשניתן ואף מומלץ לערב בה את הילדים. לפניכם מספר המלצות על בילויים משפחתיים בחברה, תוך דגש ניכר על פעילויות בעלות ערך מוסף, ואפילו ממד חינוכי.

מעשירים את הידע במדעטק

מדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, נחשב לאחד המוזיאונים המומלצים בישראל. המוזיאון כולל רשימה עצומה של מוצגים בנושאים החשובים בהם הוא עוסק, תערוכות אינטראקטיביות, הפעלות לבני כל הגילאים, קולנוע תלת ממדי ורב חושי, מרכז המיועד לגיל הרך ועוד. בין התערוכות הקבועות והמעשירות במוזיאון ניתן למנות תערוכות בנושאים שחשוב ומעניין להכיר, דוגמת אנרגיה ירוקה, קסמים בראי המדע, חדרי חושך, תעתועי ראייה וגם הממציא הדגול ליאונרדו דה וינצ'י.

קופצים, מבלים ונהנים בפארק הטרמפולינות

אם יש מילה שכל הילדים אוהבים לשמוע, תהיה זו "טרמפולינה". כל ילד יכול לשכוח את עצמו למשך דקות ארוכות כשהוא קופץ על טרמפולינה, משחרר אנרגיה ומפעיל את הגוף. יש בחיפה מקום שלוקח את החוויה מספר צעדים נוספים קדימה – זהו  הסניף החיפאי של ijump. המדובר הוא בפארק טרמפולינות המציע מגוון מתקני קפיצה, למשל מתקן סלאם דאנק שיאפשר לכל ילד להטביע לסל כמו שחקן ה-NBA הטוב בעולם, מתקן מחניים שמתאים למשחק תחרותי קבוצתי, מתקן D3, מסלול מכשולים בדרגות קושי שונות, קיר טיפוס ועוד. כל אלה לצד מוזיקת רקע, אווירה נעימה ומתחם אוכל חלבי עשיר וטעים.

פוגשים את החיות בגן החיות הלימודי

עוד פעילות שקשה למצוא ילדים שלא יתרגשו ממנה – גן החיות הלימודי בחיפה הוקם עוד בשנת 1949 כפינת חי קטנה במכון הביולוגי, והפך מאז בית להמוני בעלי חיים מכל סוג. הפארק משתרע על פי שטח של כ-400 דונמים, ומאפשר לכם ולילדיכם לפגוש זוחלים, עופות, קופים, אוכלי עשב וגם טורפים (כולל הטיגריס הלבן היחידי בישראל). גן החיות מציע פעילויות והפעלות שונות, דוגמת לילות לבנים או ספארי לילה שמאפשר חשיפה להאכלת החיות.

רואים ירוק בעיניים בגנים הבאהיים

מתחם הגנים הבאהיים בחיפה נחשב לאחד הסמלים המובהקים של העיר, ולא בכדי. זהו מתחם מרשים, ירוק ומטופח מאד הכולל 19 גנים, ביניהם ניתן לעבור בשבילי הליכה נוחים. בלב ליבם של הגנים תמצאו את מקדש הבאב על כיפת הזהב שלו, כשמכל עבר צפויים להקיף אתכם תמיד הנופים המרהיבים של חיפה, של עכו, של הים התיכון ושל הרי הגליל. כדי ללמד את הילדים על המקום, על ההיסטוריה שלו ועל חשיבותו, מומלץ להצטרף לסיור מודרך חינמי היוצא אחת לחצי שעה (למעט ביום רביעי).

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173