logo 2022 t 123

ארגון נופש חברה

ארגון נופש חברה – לעשות את זה נכון

ארגון נופש, לכשעצמו, הוא מאתגר מאד. צריך לקחת בחשבון פרמטרים רבים, להתייחס אל היעד עצמו שאליו נוסעים וכמובן אל הנופשים עצמם ואל כל הצרכים. הדבר נכון עוד יותר כאשר מדובר בתכנון וגם ארגון נופש חברה, שבו מעורבים מספר גדול של עובדים. בין אם זה נופש בארץ ובין אם בחו"ל זוהי משימה לא פשוטה. אז, איך בכל זאת משלימים אותה כהלכה ונהנים מחופשה בלתי רגילה? הנה, התשובה:

להבין את הצרכים

הפקת נופש חברה, ולו כדי לבצע התאמה מושלמת ונכונה, מצריכה התייחסות לכל הצרכים. יש להבין מי הוא קהל היעד שעבורו מתכננים נופש כזה, מהו אופיו וגם האם יש צרכים או דרישות מיוחדות שחשוב לקחת בחשבון במסגרת התכנון: בני כמה העובדים, האם אלה אנשים פעילים או שמא אנשים שמעדיפים מנוחה, רוגע ושלווה? מהו גודל הקבוצה? האם מדובר בקבוצה קטנה ואינטימית של עובדים או קבוצה גדולה, שמורכבת מאנשים שכלל לא מכירים זה את זה או שאינם קרובים?

היעד שאליו יוצאים

היעד עצמו, שאליו יוצאים לבלות את החופשה, הוא נקודה חשובה מאד שיש לבחון אותה במסגרת התכנון. אלו אטרקציות הוא מציע האם ועד כמה הן אכן מתאימות לעובדים? מה מזג האוויר בו בתקופה שבה נוסעים? כיצד מגיעים אליו – האם הוא בארץ ואז אפשר להיעזר באוטובוס גדול או שמא זהו יעד בחו"ל ואז יש צורך בהזמנה ותיזמון טיסות  ופעילויות וגם פתרונות תחבורה נלווים ביעד עצמו, לאחר ההגעה?

כמה זה עולה לנו

עלות הנופש תלויה בלא מעט גורמים. יחד עם זאת, אם מגדירים את התקציב מראש ומתכננים את הנופש כהלכה, בעזרתם של המומחים, ההוצאות הכספיות תהיינה סבירות מאד ואפשר יהיה לצאת אל החופשה ללא כל דאגה.

מחפשים כתובת מקצועית, מנוסה ואמינה שתוכל לארגן לכם וגם לעובדים שלכם חופשה מהסרטים? אם כן, פינוק – הפקות אירועים היא הכתובת המתאימה לפנות אליה והמקום שבו תמצאו את המענה הנכון לכל הצרכים. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 03-9080173

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173