שיווק חוויתי וקידום מכירות
עולמנו מוצף כמעט בכל רגע בפרסומת חדשה. גם אם איננו צופים בקביעות בטלוויזיה או מאזינים לרדיו במהלך שעות רבות – הפרסומות הפכו חלק נכבד מחיינו. כשהתחרות בשוק רק הולכת ומתעצמת ומפרסמים רבים דוחקים בנו לרכוש את מוצריהם ומותגיהם הרבים – בסופו של דבר, אנו הצרכנים, נזכור את הפרסומות שהצליחו לדבר אל ליבנו יותר מאחרות. אחת האסטרטגיות הנפוצות בקרב חברות וארגונים לפנות אל קהל היעד שלהם היא באמצעות אירועי קידום מכירות.
אירועי קידום מכירות הן הזדמנות מצוינת להתקרב אל קהל היעד ולבוא עמו במגע, לחשוף במלוא הפאר והגאווה את השירותים שהחברה מציעה, להדגיש את הייחודיות שלהם ולמתג את מוצריה החברה באופן שיהיה אטרקטיבי ביותר ויגדיל את נתח השוק והרווחים. מסיבה זו בדיוק אירועי קידום מכירות וקידום מותגים הינם אירועים שיש להשקיע בהם זמן, מחשבה והרבה יצירתיות על מנת להביא את תפארתה של החברה לקדמת הבמה.
אירועי קידום מכירות ומותגים אפקטיביים צריכים לספק ללקוחות חוויה בלתי נשכחת ומענגת. קידום מכירות עוסק ראשית כל בתדמית החברה, כאשר המותגים והמוצרים המפורסמים ומקודמים הם למעשה האמצעי של החברה למצב עצמה בשוק המכירות האכזרי. אירועי קידום צריכים להתמקד במטרה למשוך אליהם קהל פוטנציאלי רב ככל הניתן.
מספר טיפים שיסייעו לכם לבנות אירוע קידום מכירות שייזכר עוד זמן רב:
- חווית קידום המכירות דורשת אסטרטגיה יצירתית ובולטת אשר תבדיל בין המותגים המקודמים לבין המתחרים האחרים בשוק.
- על מנת לספק חוויה שיווקית וקידום מכירות יוצא דופן יש לגייס צוות מיומן, מנוסה, קשוב, רגיש ועדכני המודע היטב לכל המתרחש בשוק ויודע כיצד לבנות קידום מכירות יצירתי ומרגש.
- עובדי הארגון צריכים לדבוק היטב במטרה שהציבו לעצמם ולשמור עליה לאורך כל הדרך.
- כל מותג מצריך טיפול ייחודי ואישי אשר ידגיש את כל היתרונות והפתרונות האפשריים שהמותג מציע. יש לשמר רעיון מקורי שיתאים לכל מותגי החברה ולמוניטין אותו החברה נושאת.
- לתת לכל הלקוחות הפוטנציאליים חווית התנסות אישית במותגים המוצעים על מנת שיוכלו להתרשם בעצמם.