logo 2022 t 123

הפקת כנסים עסקיים בהתאמה מלאה – לעשות את זה נכון

בין אם הכנס הבא שלכם נועד למשוך לעסק כמה שיותר לקוחות ובין אם הוא מיועד לעובדי החברה, חשוב שהוא יתקיים במקום הנכון, בזמן הנכון וגם יכלול את כל התכנים הנכונים לאותו קהל צופים. שירותי הפקת כנסים עסקיים אחראיים על הפקתו של הכנס, תוך התייחסות לכמה פרמטרים שונים על מנת להבטיח את התאמתו המושלמת לכל הצרכים. איך מפיקים כנס בצורה הנכונה? הנה כמה נקודות שיש לקחת בחשבון:

מי הוא קהל היעד

על מנת שהכנס אכן יענה על הצרכים ויכלול את כל התכנים הנדרשים, חשוב להבין תחילה מי הוא קהל היעד: האם אלה לקוחות העסק? עובדיו? האם מדובר בקהל של צעירים, או אולי מבוגרים פנסיונרים? האם זה קהל מעורב, הכולל נשים וגם גברים, או שמא פונה ליעד אחד בלבד? התייחסות לקהל והתאמת הכנס במדויק לצרכיו, היא הסוד.

אווירה נינוחה

הבנת צרכיו של קהל היעד היא לא הפרמטר היחיד שיש לקחת בחשבון ומדויק ככל שיהיה, אם המסר שאותו רוצים להעביר מועבר במקום לא נעים, לא נינוח וכזה שהאווירה בו לא מתאימה, סביר שלא יעבור בצורה הנכונה. ולכן, כשמפיקים כנס עסקי, חשוב מאד לתת דגש גם על המקום שבו הוא ייערך. מקום שגדול מספיק כדי להכיל את כל המוזמנים, מקום שממוזג בהתאם (קירור בקיץ או חימום בחורף) וגם כזה שהכיסאות בו נוחים. הדבר נכון במיוחד אם האורחים צפויים לשבת זמן רב מול המרצים בכנס ולהאזין להם.

המרצים עצמם

כנסים עסקיים כוללים לרוב הרצאות של מרצים. חשוב מאד לבחור את המרצים הנכונים, את המרצים המקצועיים ביותר, אלא ששולטים בתוכן ויודעים להעבירו בצורה הנכונה. מרצים איכותיים ומנוסים יידעו כיצד להתמודד עם הקהל שמולם וכיצד להעביר את המסר שאותו הם רוצים בצורה מרתקת, כך שימשכו את תשומת ליבם ובעיקר את הקשבתם.
למידע נוסף לחצו כאן
רוצים לערוך כנס חשוב וזקוקים לשירותיה של חברה, המתמחה בהפקת כנסים וימי עיון? אם כן, פינוק הפקות אירועים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה והמקום שבו תמצאו את המענה המתאים לכל הצרכים. לקבלת פרטים אודות הפקת כנסים ושירותיה השונים של החברה, לחצו בכפתור או צרו קשר בטלפון 03-9080173

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173