logo 2022 t 123
יום כיף בתל אביב

יום כיף בתל אביב

יום כיף בתל אביב – אם כבר פעילות גיבוש אז הכי בסטייל!

אחחח תל אביב... לא סתם קוראים לה העיר שלא נחה לעולם. יש בה הכל מהכל – מתחמי עסקים יוקרתיים; מסעדות, בתי קפה וברים שוקקים; אתרי תרבות נהדרים; שווקים צבעוניים המציעים סחורה משובחת; היסטוריה מפוארת ואפילו פינות שקטות וקסומות. תל אביב  מציעה עולם שלם של אטרקציות ואפשרויות מכל סוג ולכל מטרה בשטח יחסית קטן. אם אתם מתכננים יום כיף עבור העובדים שלכם, לבני משפחה או לחברים, בסטייל עירוני, פעילות גיבוש בתל אביב היא אופציה מצוינת! בפינוק הפקות אירועים, אספנו עבורכם את מיטב ה- רעיונות ליום כיף בתל אביב  כך שתקבלו טעימה מכל הטוב שיש לעיר הזו להציע – תרבות, חיי לילה, קולינריה, היסטוריה ועוד.

לא רק תל אביב לא נחה – גם אנחנו ? אנו בפינוק הפקות אירועים בעלי ניסיון של שנים ארוכות בהפקת ימי גיבוש, ימי כיף ואירועים לקבוצות בכל סדר גודל, לכל מטרה ובכל מקום בארץ. כל הפעילויות שלנו מותאמות כמו כפפה ליד ללקוחותינו, אחרי שאנו למדים לעומק את צרכיהם, דרישותיהם וגם חלומותיהם ועושים הכל כדי להפוך אותם למציאות.

למה לקיים ימי כיף בתל אביב?

יום כיף בתא עונה על מספר צרכים – הוא מאפשר קיום יום גיבוש נהדר, כאשר מגבלות שונות מונעות את ההתרחקות מהעיר; מתאים לקבוצות הפועלות הרחק ממרכז הארץ ומעוניינות להגיע לעיר התוססת ולהנות ממנה וכן כאשר התקציב הוא מוגבל ואין אפשרות לשלם סכומים גבוהים על מערך הסעות וכדומה. הוא גם מתאים כמובן לתושבי המרכז המעוניינים להכיר צדדים נוספים בעיר המופלאה.

לאילו קבוצות מתאים יום גיבוש בתל אביב?

יום גיבוש בתל אביב מתאים למגוון רחב של קבוצות ומטרות, ביניהן:

  • יום כיף לעובדים בתל אביב - אנו מנוסים מאד בקיום יום כיף לחברות בתל אביב – לפי תקציב מוגדר מראש ולפי המטרות שברצונכם להשיג במפגש. הפעילות יכולה להיות ערב גיבוש לעובדים בתל אביב או להתפרש על יום שלם מלא בחוויות מגוונות. ימי כיף לעובדים בתל אביב מקרבים בין העובדים, מגבשים אותם לכדי קבוצה אחת ומייצרים אמון וסביבת עבודה הרבה יותר בריאה וחיובית.
  • בני משפחה – בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד לאחד מבני המשפחה ומתחשק לכם לחגוג בגדול ובין אם סתם כך בא לכם לצאת מהשגרה ולבלות זמן איכות אחד עם השני, יום פינוק בתל אביב הוא אופציה נהדרת עבורכם. יש כל כך הרבה פעילויות מדהימות למשפחות שיגרמו לכם לצחוק, להתקרב ופשוט להנות להיות יחד.
  • חברים – אם את מתכננת יום כיף בתל אביב עם חברה טובה אותה לא ראית תקופה ארוכה; לבסטי יש מסיבת רווקות ובא לכן להפתיע אותה עם יום פינוק לחברות בתל אביב או שסוף סוף מצאתם זמן כל החבר'ה לצאת ליום כיף עם המשפחות – לא תאמינו כמה אופציות יש לנו להציע לכם!

יום כיף בתל אביב – רעיונות:

בארסנל שלנו ישנן המון הצעות ליום כיף בתל אביב הכוללות קשת רחבה של פעילויות – כאלה שמטרתן להעשיר בידע; כאלה שמיועדות לגיבוש וקרוב משתתפי הקבוצה; פעילויות שמיועדות נטו לפאן ועוד. הנה כמה דוגמאות שניתן לשלב ביום הכיף:

תרבות

אין זהו סוד שחיי התרבות בתל אביב הם עשירים ביותר. תוכלו לטעום מהשפע התרבותי שהיא מציעה למשל בהצגת תיאטרון משובחת; במוזיאון המציג את סיפורה ההיסטורי של תל אביב; בהופעה טובה של אמן מפורסם ועוד.

חיי לילה

תל אביב מציעה אינספור אפשרויות בילוי ליליות כל כך טובות! פאבים מעולים; מועדוני ריקודים תוססים; סדנאות אלכוהול שירימו את האווירה ועוד.

בילוי עממי

אנו מציעים מגון סיורים מיוחדים ברחובותיה של העיר – כמו למשל סיור בשווקים הססגוניים של תל אביב; סיור מיפו לדרום תל אביב דרך כל האתרים המפורסמים והמרתקים; סיור באתרים ההיסטוריים של העיר המספרים את סיפורה ומספקים הצצה לחיי היישוב היהודי בה ועוד.

יום עיון

ניתן לקיים ימי עיון, כנסים, סדנאות והרצאות במגוון מקומות ייעודיים בעיר. כמובן שגם ניתן לשלב אפשרויות הסעדה שונות המותאמות לאופי קבוצה ולמסגרת התקציב.

פעילויות לאורך רצועת החוף של תל אביב

ניתן למשל לערוך טיול אופניים או סגווי לאורך רצועת החוף היפהפייה ולקיים אירועים גדולים בחלקה הצפוני, הכוללים בין היתר הופעות גדולות; מתחמי פינוקים ומזון; מתחמי ספא ורפואה הוליסטית ואפילו מתחמי מיסטיקה עם דוכני נומרולוגיה וקריאה בקלפי טארוט.

מעוניינים לקיים יום כיף בתל אביב? איזו בחירה מצוינת! ישנן כל כך הרבה פעילויות שניתן לקיים, תוך שאתם חוסכים בעלויות כבדות כמו הסעות (מכיוון שהגישה לעיר נוחה ומכל מקום בארץ). אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, כדי שנספר לכם על האפשרויות העומדות בפניכם – בין אם  לאירוע חברה ובין אם ליום גיבוש בתל אביב.

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173