logo 2022 t 123
pic image keff team

כיצד לארגן יום כיף מנצח, מבלי לחרוג מהתקציב

חברות ומפעלים רבים רואים ברווחת העובדים חלק מהותי מהתנהלות ארגונית מוצלחת, ולכן משקיעים משאבים ניכרים בהפקת ימי כיף. ימי כיף לעובדי החברה הם אמצעי להעשרת חיי החברה בארגון, לחיזוק הקשרים בין העובדים לבין החברה ולחיזוק גאוות היחידה. כמובן, אין צורך להכביר מילים על תרומתם של ימי כיף מוצלחים לרווחתם של עובדי החברה. כיצד ניתן לארגן
יום כיף מנצח, מבלי לחרוג מהתקציב שקבעתם מראש?

מפיק מקצועי

כלל ראשון להצלחה של יום הכיף הוא פנייה לשירותיו של מפיק ימי כיף מקצועי, כמו חברת פינוק הפקות אירועים. מפיק מקצועי ידע להפיק עבורכם את התמורה המירבית לכספכם, וידאג להתאים את הפעילויות לאוכלוסיית העובדים.

קהל היעד

מפיק מקצועי, כמו פינוק הפקות אירועים, ישאל אתכם שאלות מכוונות בנוגע לקהל היעד, לגבי אופי האירוע ובאשר להרכב המשתתפים. על מנת שהאירוע יתאים לעובדים, יש לדעת מה טווח הגילאים: האם מדובר במשפחות או רק בעובדים? האם האירוע כולל בני זוג? ילדים? מה התפלגות הגילאים? כל נתון שכזה יכוון את המפיק להתאמת האירוע המושלם עבור עובדיכם.

אתרי פעילות

ניתן למצוא אתרים בהם הכניסה היא חינם, ולפעמים אף הפעילות עצמה, אולם יש לשים לב מה אתם מקבלים, על מה תידרשו לשלם בסופו של דבר והאם הפעילות מתאימה ומספקת. לעיתים תמצאו כי שכרכם יוצא בהפסדכם, לאחר שהגעתם לאתר שהכניסה אליו היא חינם וכך גם הפעילות בו, אך למעשה הפעילות והאתר אינם אטרקטיביים, ובזבזתם את זמנכם לשווא. מפיק מקצועי יכיר את האתרים שהפעילות בהם היא איכותית ומהנה, ואשר מחיר הכניסה אליהם שווה לכל נפש. הוא גם ידע להתאים את הפעילות לאוכלוסיית המבלים.

הסעות

אחת הדרכים לצמצום עלויות היא נושא התחבורה, שיכול להתבטא בחיסכון של אלפי שקלים.
יש לבדוק האם עדיף לארגן הסעה משותפת לכל המשתתפים, או שמא עדיף שכל אחד יגיע בכוחות עצמו. יש לקחת בחשבון את משך האירוע, האם הוא כולל נסיעה מנקודה אחת לאחרת במהלך היום, והאם החיסכון של הסעה משותפת אינו בא על חשבון תחושת הרווחה של העובדים.

ראש פתוח

על מנת שתוכלו ליהנות מניסיונו של המפיק, הרשו לעצמכם להיות פתוחים לרעיונותיו, ויכול מאוד להיות שתופתעו לטובה. זכרו כי המפיק הוא מקצועי, מנוסה ומיומן, וביכולתו להתאים לכם את
הפעילות האולטימטיבית עבור עובדי החברה. בחברת פינוק הפקות אירועים פועל צוות מיומן שהפיק אירועים רבים, וידע להפיק עבורכם אירוע בו כל עובד ועובדת ימצאו עניין והנאה.
תקציב ריאלי
לפעמים בעל חברה מבקש להפיק אירוע של יומיים בתקציב דל, מה שיכול להביא לכישלון האירוע ולתוצאה הפוכה מכוונת היוזם. במקרה כזה, עדיף להפיק אירוע מושקע ואיכותי של יום ארוך, מאשר יומיים של פעילות דלה ומשעממת. יש לזכור כי הכוונה היא שהעובדים ייהנו, שהאירוע יעביר להם את המסר שהם חשובים, שרווחתם ממוקמת במקום טוב בסולם העדיפויות של החברה ושהחברה היא כמו בית בשבילם. אם האירוע דל ולא מעניין, והם נדרשים להופיע ולהקדיש מזמנם לפעילויות שאינן מותאמות עבורם, התוצאה המושגת היא הפוכה מכוונת המשורר.

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173