logo 2022 t 123

על חשיבותו של הנופש לעובדים – מדוע כדאי לארגן אותו לעובדים

בשנים האחרונות בוחרים מעסיקים רבים לשלוח את עובדיהם לנופש בחו"ל. אל הנופש הזה יוצאים יחדיו כל בעלי התפקידים, לרוב, הן הזוטרים והן הבכירים, ומדובר ביעד שמציע הכול מהכול ובדרך כלל – שפע של פינוקים. נופש חברה בחו"ל יכול להיות של סוף שבוע קצר או של שבוע ארוך, הוא יכול להיות ליעד קרוב במיוחד או ליעד רחוק. האפשרויות הן רבות והחוכמה היא לארגן ולתכנן את הנופש הזה כהלכה, כך שיציע את המענה המתאים לכל העובדים.

להתרחק ממקום העבודה

נופש חברה הוא דרך נפלאה לקחת פסק ממקום העבודה, מאותו משרד שמכירים וגם ממשימות היום יום. בנופש חברה נוטים להשתחרר, לחוש בנוח יותר ומרגישים קרובים זה לזה. הוא כולל פעילויות מגבשות ומהנות מאד, הוא כולל פינוקים ולפעמים גם טיולים וביקור ביעדים מרתקים. הוא יכול לכלול בטן גב מול הבריכה, ארוחות טובות ואפילו מסיבות עד השעות הקטנות של הלילה. ה"ביחד" הוא הדגש בנופש שכזה והוא ללא ספק מורגש כבר מההתחלה.

מיתוג הנופש

חשוב לשים לב לכל נושא המיתוג כשיוצאים לחו"ל שימוש במיתוג לאורך כל היום מחזק אצל העובד את ההוקרה לארגון ולמותג.

לבלות בנעימים עם החברים החדשים או המוכרים

בין אם ישנים במלון בוטיק או במלון חמישה כוכבים מפואר, בין אם מעדיפים דווקא קמפינג או אולי צימרים או בתי הארחה, אפשר לבחור מתוך מגוון רחב של פתרונות לינה וגם לשלב קייטרינג משובח וביקורים במסעדות הקרובות שבסביבה. בנופש ניתן לשלב גם פעילויות גיבוש למיניהן, משחקים, תחרויות והפעלות שונות העוזרות לפתח מיומנויות חשובות, כמו עבודה בצוות, קבלת החלטות, התמודדות עם לחץ ואתגרים ואפילו שיתופי פעולה.

תכנון נופש שכזה איננו משימה קלה ולכן מומלץ לפנות למומחים. חברה, המתמחה בהפקה ובארגון נופש שכזה בחו"ל דואגת לכל מה שצריך, לרבות טיסות, מלונות, מיתוג הנופש ושיוך לארגון או למותג. אוכל וכמובן הפעלות. חברה כזו מתאימה את סוג הנופש לעובדים המגיעים אליו ועושה זאת גם תוך התייחסות לתקציב המיועד לטובת העניין.
למידע נוסף לחצו כאן
החלטתם שנופש לעובדים הוא הדרך שבה אתם רוצים לצ'פר אותם ולהראות להם שהם מוערכים? זקוקים לסיוע בארגון הנופש ובהוצאתו אל הפועל? אם כן, פינוק הפקות אירועים היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לקבלת פרטים אודות שירותי תכנון נופש חברה ולמידע על שירותים נוספים לחצו בכפתור או צרו קשר בטלפון 03-9080173

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173