logo 2022 t 123

נופש חברה בחו"ל

נופש חברה בארץ או בחו"ל? במה בוחרים?

אם בעבר היו מארגנים נופש חברה בארץ בדרך כלל, הרי שכיום השתדרגו ויותר חברות מארגנות עבור העובדים שלהן נופש חברה בחו"ל. את הנופש הזה אפשר לבלות ביעדים קרובים לארץ, באופן יחסי, או ביעדים רחוקים יותר. זה יכול להיות נופש קצר, של סוף שבוע, או נופש ארוך של שבוע או יותר. האפשרויות הן רבות והסוד הוא לתכנן ולארגן נופש כך שיתאים במדויק לכל העובדים.

מחיר הוגן

היתרונות שמציע נופש חברה בחול הם רבים וזו גם הסיבה מדוע אפשרות שכזו הפכה לאחרונה לפופולארית מאד וחברות ישראליות רבות ובתי עסק שונים דואגים לארגן נופש שכזה לעובדים. ראשית, בהשוואה לעבר, המחירים נוחים ומשתלמים מאד ולא מדובר בהוצאה כלכלית כבדה במיוחד. שנית, הנסיעה לכשעצמה, עזיבת המקום המוכר והארץ שאנו אוהבים, ליעד חדש ואחר, היא עצמה מרגשת מאד ומהווה פתיחה לחופשה נפלאה.

שלל של פינוקים

נופש בחו"ל יכול להציע לבוחרים בו שלל של פינוקים ואפשרויות. אפשר למשל להזמין מלון במסגרת הכול כלול וכך לבלות לאורך כל החופשה עם העובדים ומבלי לדאוג לדבר. ליהנות מול הבריכה של המלון או על חוף הים הצמוד, לאכול טוב, לעסוק בפעילויות מגבשות שונות ועוד. אפשר לבחור בטיולים מראש וליהנות מראש שקט של הפקה מוצלחת. זהו פסק זמן של ממש והתנתקות מכל טרדות היום יום. ישנן חברות שאף דואגות להזמין אל הנופש גם את בני משפחתם של העובדים, כך שההנאה מהנופש היא כפולה.

נופש בהתאמה מלאה

חשוב מאד, ובייחוד בשל מורכבותו של תכנון נופש שכזה, להיעזר בחברות המתמחות בתכנון ובארגון נופש לעובדים. חברות אלו מכירות את הלוקיישנים האטרקטיביים ביותר ויודעות כיצד להתאים את סוג הנופש, לרבות בית המלון והאטרקציות השונות שבסביבה, לאופיים של העובדים. אלו, תוכלנה לארגן נופש שכולו חוויה בלתי רגילה, נופש בחו"ל לכל עובדי החברה.

אנו דואגים לכל הפרטים בנופש. כולל מיתוג ומתנות לעובדים.

רוצים לצאת עם העובדים שלכם לנופש של כמה ימים, או יותר, בחו"ל? אם כן, פינוק – הפקות אירועים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה והמקום שבו תמצאו את המענה המתאים לכל הצרכים. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 03-9080173

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173