logo 2022 t 123

סדנאות גיבוש? ימי כיף? אירועי חברה? 5 טיפים לפנק את העובדים

רוצים לפנק את העובדים שלכם ותוהים מה יכול לשמח אותם? אם כן, הנה 5 טיפים ורעיונות שתוכלו ליישם, כאלה שיבטיחו לכם עובדים מרוצים ובעיקר – אנרגטיים הרבה יותר:

·         סדנת גיבוש לעובדים – יותר ויותר מעסיקים בוחרים לארגן עבור העובדים שלהם סדנאות גיבוש מעניינות ברחבי הארץ. סדנאות גיבוש כאלו מאפשרות לעובדים להתמסר אל הרגע, להכיר טוב יותר את חבריהם לעבודה, לפתח מיומנויות שונות שבחלקן יוכלו לעזור להם במהלך יום העבודה עצמו, ובעיקר להיחשף לתכנים חדשים. אלו יכולות להיות סדנאותת גיבוש בטבע, בשטחים פתוחים, וגם סדנאות גיבוש במקומות סגורים. כאלו הכוללות פעילויות ספורטיביות מאתגרות, פעילויות מים או תחרויות שונות בין העובדים. 

·         יום כיף מפנק בספא – אין כמו יום כיף מפנק בספא מושקע, כמתנה לעובדים המסורים. יום כזה יכול לכלול מגוון של טיפולים נעימים, שמהם יכולים לבחור העובדים וגם רחצה בבריכה או בג'קוזי. זה יכול להיות ביקור של שעה או של שעתיים בספא ואחר כך טיול בחוץ או יום כיף של מספר שעות בספא עצמו. הטיפולים השונים והמסאז'ים המפנקים יתרמו לא מעט לעובדים, יפיגו מתחים ויאפשרו להם לצבור כוחות חדשים ולהגיע אנרגטיים יותר לעבודה.
 
ליום כיף בספא יתרונות רבים. ראשית, הוא מתאים לכל מזג אוויר כיוון שהוא מתקיים במתחם סגור. הספא מעניק לעובדים חוויה ייחודית ומענגת שניתן לחוש אותה בכל החושים. הספא מסייע בהפגת מתחים ושחרור לחצים, הוא מרגיע, ומעניק לעובדים את הפינוק האופטימלי. הספא מרגיע הן את הגוף והן את הנפש, מספק שלווה ומנוחה לשניהם ומייצר ביניהם הרמוניה. העיסויים בספא משמשים אף להפגת כאבים שונים כגון כאבי ראש, מיגרנות, כאבי גב. ישנם סוגי עיסויים רבים בספא כגון עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות ועוד.
יום כיף בספא יתרום רבות לעובדים גם בנושא הגיבוש, כיוון שכשעובדים נהנים יחדיו מפעילות מהנה כל כך הם מתחברים יותר, וזוכים להכיר זה את זה טוב יותר. 


·         ארוחה טובה במסעדה נחשבת – דרך נוספת לפנק את העובדים היא בארוחה טובה במסעדה נחשבת. אפשר להפתיע אותם בצהריים, באמצע יום העבודה, בנסיעה משותפת של כל העובדים אל המסעדה הטובה הזו ובבילוי משותף בהמשך באטרקציות נוספות. זו יכולה להיות ארוחה במסעדה איטלקית למשל, במסעדת בשרים טובה, ארוחה במסעדה יפניתת שתחשוף אותם לטעמים חדשים או בכל מקום אחר. אם רוצים משהו מיוחד יותר, אפשר גם להזמין חברת קייטרינג למקום העבודה או לצאת לפיקניק בחיק הטבע, שכולל הגשת מנות איכותיות וקצת שונות. 

·         מתנות למזכרת – מתנות מכל הלב יכולות גם הן להפתיע את העובדים. הן אינן מוכרחות לעלות הרבה כסף והן יכולות להותיר רושם נהדר. זה יכול להיות, למשל, אלבום תמונות של כל העובדים, הכולל גם מתכונים מעניינים, תמונות מודפסות וממוסגרות שאפשר לתלות במשרד או בבית, סט מפנק עם מטעמים טובים או קרמים משובחים וכיוצא באלה. 

·         סוף שבוע בחו"ל – אם התקציב שלכם מאפשר זאת, מה דעתכם להזמין את העובדים שלכם לסוף שבוע קצר בחו"ל? אפשר למצוא כיום לא מעט דילים במחירים אטרקטיביים ליעדים קרובים, כאלה הכוללים את כל מה שצריכים העובדים שלכם כדי שיוכלו ליהנות מחופשה מושלמת: בית מלון ברמה גבוהה, אוכל משובח וגם אטרקציות שונות. אפשר לארגן סוףף שבוע כזה בקיץ או בחורף, ולנצל את ההזדמנות לבלות ביחד עם כולם וגם לקחת פסק זמן מהמטלות היום יומיות ומשגרת החיים.

אין זה משנה באיזו אפשרות בוחרים, אם היא באה מכל הלב היא תתרום לא מעט לעובדים ותאפשר להם להמשיך בעבודתם עם כוחות מחודשים ובאנרגיה רבה יותר.

המאמר נכתב באדיבות "ספא קיסר


צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173