logo 2022 t 123

ערבי גיבוש מקוריים

מהו בעצם ערב גיבוש? מן הסתם, המטרה היא לגבש בין אנשים שאינם תמיד מכירים אלה את אלה. לרוב, כאשר אנו מדבר על ערב שכזה, הכוונה היא לגיבוש בין עובדים. המעסיק מחליט להעניק להם צ'ופר ולארגן ערב שכולו כיף צרוף. בצורה זו ניתן גם ללכד את המשתתפים, ליצור אינטראקציה שלא הייתה קיימת לפני כן, והכל באווירה שמחה עם הרבה אנרגיה חיובית. במאמר שלפניכם נציע רעיונות לערבי גיבוש מקוריים.


סדנת בישול

אין אדם שאינו נהנה מאוכל טוב, ומתברר שישראל הפכה עם השנים למעצמה קולינארית בפני עצמה. מומלץ לגבש בין העובדים באמצעות סדנת בישול או אפייה, בה כולם עמלים ביחד כאשר המטרה היא גם ללמוד את רזי המטבח וגם ליהנות מהאוכל שהכינו במשותף. ישנם סוגים שונים של סדנאות, ועל המעסיק לחשוב היטב מה מאפיין את עובדיו, ולבחור את הסדנה הטובה ביותר בעבורם.

בסדנה יתנסו העובדים בהכנת מתכונים המאפיינים מטבחים שונים מרחבי העולם, ואין ספק כי זוהי חוויה קולינארית בלתי נשכחת. לכל אחד מהמשתתפים תינתן הזדמנות להכין יותר ממנה 
אחת, וכך להתנסות הלכה למעשה במלאכה. כאשר מסתיימת הסדנה, כל המשתתפים יושבים ביחד לשולחן ונהנים מהמנות אותן הכינו בעצמם על פי הנחיות מנחי הסדנה.


יום כיף בתל אביב

בשנים האחרונות, טיולי סגווי הפכו להיות מאוד פופולאריים בערים שונות בעולם. כך ניתן לסייר בעיר מבלי להתאמץ יותר מדי. בפעילות גיבוש מסוג זה, הן העובדים והן המעסיקים יוצאים לטיול משותף. הסגווי מבטיח אווירה נעימה, קל מאוד להתנייד עמו לכל מקום, הנסיעה גורמת לאנשים לחייך וזוהי גם הזדמנות לתעד את הפעילות עם מצלמה, בסיטואציה בלתי מוכרת.

אם החלטתם לארגן יום כיף בתל אביב, הסגווי יוצא מאזור הנמל, וכל המשתתפים מלווים על ידי מדריך. למעט ההנאה הרבה הטמונה בחוויה זו, אין המעסיק צריך להתארגן מראש ולהיות טרוד בהכנות – פשוט עולים על הסגווי ומתחילים לשוטט ברחבי העיר בדרך מיוחדת ומקורית. את הטיול מומלץ לסיים במסעדה טובה, הרי העובדים הוציאו הרבה מאוד אנרגיה, ובהחלט הגיע הזמן 
לאכול.


ערבי שירה בציבור          

אין ספק כי ערב שירה בציבור או ערב קריוקי יגבשו בין העובדים, והכל באווירה נעימה ושמחה שאין כמוה. זה הזמן של העובדים לשכוח, ולו לשעתיים, את שעות העבודה המרובות, את המחויבות למקום העבודה, את הלחצים ואת המתחים, ופשוט לשיר ביחד שירים שכולם מכירים. הים יכולים לעלות על השולחנות ולרקוד, ליהנות משתייה חריפה שמעצימה עוד יותר את השמחה, ובהזדמנות זו גם לדעת אם הקולגה שלך לעבודה הוא זייפן מקצועי או שמא כוכב שירה שעדיין לא התגלה. זוהי גם הזדמנות מצוינת ליצור קשרים עם עובדים שלרוב מכירים אותם מה"בוקר טוב" שנאמר בתחילת יום העבודה, מבלי להכיר אותם באמת ולעומק, וליצור חברויות חדשות.

צור קשר

טלפון להזמנות ושרות לקוחות:
03-9080173
ירון - 052-6776777 | 052-4317777
כתובת למשלוח דואר: אסירי ציון 26 תיבה 31 פתח תקוה
אימייל:This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מאמרים
צור קשר
טלפון 03-9080173